جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت صنعتی افشین ماشین

آشنایی با کمپانی و برند صنعتی لیبهر LIEBHERR

آشنایی با کمپانی و برند صنعتی لیبهر LIEBHERR
با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی کارها بسیار آسان تر شده. قدیم برای جابجایی تجهیزات نیاز به نیروی انسانی بوده اما به مرور نیاز به سرعت بیشتری برای انجام کارها بود. به همین ترتیب بشر شروع به اختراع و ساخت ماشین‌آلات صنعتی کرد. کمپانی و برند صنعتی لیبهر LIEBHERR یکی از بزرگترین ها در تولید این ماشین‌آلات صنعتی هستند. لیبهر یک شرکت صنایع سنگین آلمانی-سوئیسی است که در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات کشاورزی، ماشین‌آلات ساخت‌وساز و معدن، موتورهای دیزل و گازی و … فعالیت می‌کند. شرکت لیبهر در حال حاضر ششمین تولید کننده بزرگ تجهیزات سنگین جهان به شمار می‌آید. شرکت صنعتی افشین ماشین، برای درک دقیق تر و آشنایی با کمپانی و برند صنعتی لیبهر LIEBHERR، شما را به ادامه ی خواندن این مطلب مفید و معتبر دعوت می‌نماید. 

لییِبهِر آگ (به آلمانی: Liebherr AG) شرکت صنایع سنگین در زمینه طراحی و ساخت:

  • ماشین‌آلات کشاورزی
  • ماشین‌آلات ساخت‌وساز و معدن
  • موتورهای دیزل و گازی
  • لوازم‌خانگی
  • ای‌سی‌یو
  • انژکتور
  • ماشین‌ابزارها
  • موتورهای الکتریکی
  • سامانه‌های انتقال قدرت
  • پمپ‌های هیدرولیک
  • سامانه‌های خودکارسازی
  • قطعات هواپیما و بالگرد و
  • ارائه خدمات مهندسی خودرو

آشنایی با کمپانی و برند صنعتی لیبهر LIEBHERR

نمایه شرکت

گروه Liebherr دارای ساختار سازمانی غیرمتمرکز است. این گروه از 13 بخش محصول تشکیل شده است. بالاترین سطح مدیریت در گروه، کمیته سهامداران است که به صورت انحصاری از اعضای خانواده لیبهر تشکیل شده است. گروه Liebherr در سال 2022 به گردش مالی 12589 میلیون یورویی دست یافت. این نشان دهنده افزایش 950 میلیون یورویی یا 8.2 درصدی نسبت به سال قبل است. ساختار عملیاتی یکپارچگی در مسائل کلیدی این شرکت را تضمین می‌کند، و به گروه اجازه می‌دهد تا بتواند به سیگنال های بازار در بازار جهانی انعطاف پذیر و سریع واکنش نشان دهد. 13 بخش محصول به شکل گیری پیشرفت فناوری در صنایع متعدد کمک می کند. تمام سهامداران فعال گروه Liebherr از نوادگان بنیانگذار شرکت هستند و شرکت را مطابق با میراث وی مدیریت می کنند. این امر تداوم را تضمین می کند و پایه ای محکم برای موفقیت کسب و کار ایجاد می کند.

داستان پایه و اساس گروه

اختراع جرثقیل برجی با تولد شرکت Liebherr همزمان اتفاق افتاد. شرکت ساختمانی کوچک در دهه اول، به یک تولیدکننده با سابقه ماشین آلات ساختمانی پیشرفته از نظر تکنولوژی تبدیل شد. در سال 1949، جرثقیل برجی متحرک اختراع شد. در آلمان پس از جنگ، بسیاری از مناطق این کشور نیاز به بازسازی داشت. هانس لیبهر شرکت ساختمانی والدینش را در آلمان جنوبی مدیریت می کرد. در این برهه زمانی و برای بازسازی شهر، نیاز به ابزار و ماشین آلات برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز داخلی داشت. او به همراه مهندسان طراح و بازرگانان، اولین جرثقیل برجی متحرک را در سال 1949 توسعه داد. جرثقیل برجی TK 10 را می‌توان به راحتی حمل کرد و نصب آن در محل ساخت و ساز ساده است. همچنین اولین محصول Hans Liebherr Maschinenfabrik (کارهای مهندسی) است که در سال 1949 در کیرشدورف Kirchdorf تأسیس شد.

گسترش دامنه محصولات در سال های 54-1952

در پایان دهه 1950، چرخ دنده برای ساخت گیربکس به سختی به دست آمد. از همین رو هانس لیبهر برای تولید جرثقیل شروع به ساخت ماشین های هوبینگ برای تولید چرخ دنده کرد. هنگامی که هانس لیبهر در سال 1953 یک بیل مکانیکی کابلی را به کار گرفت، در این حین متوجه نسبت ضعیف قدرت به وزن می‌شود. هشت ماه بعد، او اولین بیل مکانیکی هیدرولیک در اروپا – L300 را ارائه کرد. این دستگاه چهار برابر سبک تر از ماشین کرایه است. در سال 1954 تولید سری این دستگاه قدرتمند آغاز شد.
 
آشنایی با کمپانی و برند صنعتی لیبهر LIEBHERR

گسترش در اروپا و آفریقا در سال 1958

Liebherr که به عنوان یک شرکت در آلمان تأسیس شد، اولین کارخانه در خارج از کشور را در دهه 1950 راه اندازی کرد. این شرکت برای به دست آوردن موقعیتی مناسب در بازار بریتانیا و آمریکای شمالی، یک سایت تولیدی در کیلارنی Killarney، ایرلند ایجاد می‌کند. در ابتدا جرثقیل های برجی در اینجا ساخته می‌شوند. سپس جرثقیل های کانتینری، جرثقیل های کارخانه کشتی سازی و جرثقیل های ویژه ساخته می‌شوند. در آفریقای جنوبی در دهه 1960، اولین شرکت خارج از اروپا تاسیس شد.

1960 شروع فعالیت های هوانوردی

تعهد هانس لیبهر در زمینه فناوری هواپیما در پایان دهه 1950 آغاز شد. در مارس 1960، او شرکت Liebherr-Aero-Technik GmbH را در Lindenberg، در Allgäu (آلمان) راه اندازی کرد. از ابتدا، هدف توسعه و ساخت نمونه های اولیه در داخل است. هدف این است که شرکت از یک دارنده مجوز به تولید کننده قطعات و سیستم‌های خود تبدیل شود. از یک سازنده تجهیزات به یک ارائه دهنده سیستم. در سال 1996، این شرکت نام خود را به Liebherr-Aerospace Lindenberg GmbH تغییر داد.

برای آگاهی از مجموعه مقالات و دیگر مطالب خواندنی و آموزشی شرکت صنعتی افشین ماشین، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو